سوالات متداول

شوشترکالا به کدام مناطق ارسال دارد؟

در حال حاضر ارسال سفارشات فقط در محدوده شهر شوشتر می باشد.
به زودی توزیع در روستاهای نزدیک شوشتر نیز انجام خواهد شد.

آیا ارسال رایگان است؟

بله ، ارسال شوشترکالا برای سفارشات بالای 50.000 تومان به تمام نقاط شهر شوشتر رایگان می‌باشد. (برای سفارشات زیر 50.000 تومان، 2.000 تومان هزینه حمل اخذ می شود)

ساعت کاری شوشترکالا چگونه است؟

ساعت کاری شوشترکالا جهت بررسی و ارسال سفارشات از ساعت 10 الی 14 و عصرها 17 الی 22 می باشد

دوست دارم خرید کنم اما هنوز به خرید اینترنتی اطمینان ندارم ، آیا سایت واقعی است؟ واقعا کالا برایم ارسال می‌شود؟ من فقط این سفارش را گذاشتم تا ببینم شما واقعی هستید یا نه؟

شما بعد از نهایی کردن سفارش هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید و هنگام تحویل سفارش درب منزل پس از بررسی شما،هزینه سفارش از شما دریافت می شود.

حداقل میزان سفارش در شوشترکالا چقدر است؟

حداقل میزان سفارش بسته به دلخواه شما می باشد و سفارش های بالای 50.000 تومان رایگان ارسال می شوند. (برای سفارشات زیر 50.000 تومان، 2.000 تومان هزینه حمل شامل می شود)

چه زمانی می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه‌روز و 7روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید.
اما ارسال در اولین زمان کاری یا زمانی که شما در توضیحات سفارش درج می کنید صورت میگیرد.

از وضعیت سفارشی که ثبت کردم چگونه می‌توانم مطلع شوم؟

در حل مرحله از فرایند خرید،سفارش و ارسال پیامک و ایمیلی مبنی بر وضعیت سفارش شما برای شما ارسال خواهد شد. همچنین می‌توانید از بخش «حساب کاربری من» در نوار بالا و پایینی سایت، وارد بخش سفارش های خود شوید و وضعیت سفارش را مشاهده نمایید.

بعد از نهایی شدن سفارش، با من تماس نگرفتند یعنی سفارش من ثبت نشده است؟

خیر، تلاش ما در شوشترکالا حذف تماس‌های غیر ضروری است، تنها در خرید اول برای تایید مشخصات کاربری شما تماس صورت می‌گیرد .

بعد از ثبت سفارش باید با شوشترکالا تماس بگیرم؟

خیر ، بعد از ثبت سفارش به صورت خودکار برای شما پیامک و ایمیل ارسال خواهد شد و در صورت نیاز کارشناسان فروش شوشترکالا با شما تماس خواهند گرفت.

به تاریخ انقضاء محصولات سوپرمارکتی توجه می‌شود؟ ممکن است تاریخ گذشته برایم ارسال شود؟

تلاش ما در شوشترکالا بر این است که کالاهایی چون شیر، ماست، گوشت، مرغ و … که از حساسیت ویژه ای برخوردار است با تاریخ روز ارسال شود و الباقی محصولات هم باید نیمی به زمان انقضاء آنها مانده باشد تا ارسال شوند. در صورت ارسال کالایی با تاریخ گذشته شما حق دارید با امور مشتریان شوشترکالا تماس بگیرید و تقاضای برگشت وجه یا تعویض کالا را داشته باشید.

تاریخ تولید مرغ و گوشت به چه صورت است؟

تاریخ تولید محصولات ارسالی، همان روز ارسال و یا نهایتا روز قبل از آن می باشد.

جمعه ها و روزهای تعطیل هم ارسال دارید؟

بله ، شوشترکالا جمعه ها و روزهای تعطیل از 9 الی 14 ارسال دارد.
لازم به ذکر میباشد ارسال در روزهای جمعه و تعطیل ویژه محصولات سوپرمارکتی می باشد.

اگر کالایی مشکل داشت، تاریخ نداشت و یا خراب بود چه کاری انجام دهم؟

یکی از شعار‌های ما در شوشترکالا گارانتی بازگشت کالاست . در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

آیا ممکن است توزیع کننده همراه خود دستگاه کارتخوان (POS)بیاورد؟

در حال حاضر شوشترکالا دستگاه کارتخوان سیار ندارد(پیگیر موضوع هستیم) و پرداخت ها میتواند به صورت وجه نقد یا پرداخت موبایلی(ussd) باشد.

آیا قیمت‌هایتان گران است چون هزینه ارسال نمی‌گیرید، آیا هزینه را به قیمت‌های کالا اضافه کردید؟

خیر، قیمت‌ها در شوشترکالا از قیمت های مصوب و قیمت های درج شده بر روی محصولات پایین تر است و معمولا در اکثر محصولات قیمت ها از بازار و فروشگاه های بزرگ نیز مناسب تر است  و ارسال رایگان (برای سفارشات بالای 50.000 تومان) به این معنی است که شما هیچ گونه هزینه اضافه‌ای پرداخت نمی‌کنید.

استفاده از کارت تخفیف و هدیه شوشترکالا به چه صورت است و از کجا می توانم آن را تهیه کنم ؟

پاسخ: کارت هدیه های شوشترکالا دارای کد تخفیفی است که با درج کردن این کد در کادر مربوط به کد تخفیف ، مبلغ کارت از فاکتور کسر میگردد. این کارت ها به صورت هدیه و در شرایط خاص به مشتریان اهدا می شود.

کالای مورد نظرم را در سایت پیدا نکردم می توانید راهنماییم کنید؟

نوار جستجو اولین راه برای پیدا کردن کالای مورد نظرتان است. با تایپ کالای مورد نظر در نوار جستجو می‌توانید آن را پیدا کنید. شیوه دیگر منوی اصلی سایت است. برای مثال شیر را در قسمت لبنیات می توانید ببینید.

آیا شوشترکالا فروش ویژه و یا اجناس تخفیف خورده دارد؟

بله ، در صفحه اول سایت هر روز گروهی جدید از کالاها وارد فروش ویژه می شوند. همینطور در قسمت فروش ویژه مخصوص کالاهایی با درصد تخفیفات مختلف است. و نیز بسته‌های پیشنهادی با قیمت‌های قابل توجه و کالاهایی مرتبط در کنار هم آمده تا در کنار راحتی پیدا کردن کالا، بتوانید آن را با قیمتی مناسب تهیه فرمایید.

آیا فاکتور ارسال می‌کنید؟

بله، برای تمام سفارشات همراه با کالا فاکتور ارسال می‌شود.

آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روزو ساعت معینی تحویل بگیرم؟

بله ، شما می‌توانید روز و ساعت ارسال کالا را خودتان در هنگام سفارش، در مرحله نهائی کردن خرید در توضیحات سفارش درج کنید